Jobbhelvetet & Ghetton.

Jag har äntligen fått ett svar på en av mina jobbansökningar. Jobbet som försäkringssäljare gick dock inte till mig, för tydligen hade intresset för tjänsten varit väldigt stort. Hur stort intresse kan det kan det egentligen vara på ett försäljningsjobb? Ganska stort kanske, med tanke på att alla får sparken och att det inte finns några jobb alls i Östersund. Kul liv. Får jag inte jobb snart så måste jag kanske skjuta mig i benet, skylla på någon som redan har en historia bakom lås och bom, och kräva skadestånd. Jag ska redan nu smida planer.

Jag är nyss hemkommen från Ängsmon, där jag, i gott sällskap av Nickeshake, planerade en uppstart av ett band i traditionell Heavy Metal-anda. Det verkar lovande. Och bådar gott. Alltså Lådar det Bått, eller iaf något åt det hållet.
I övrigt tänkte jag bara påpeka att Ängsmon är så nära ett tvättäkta ghetto som man kan komma i Östersund. Fult och jävligt, och massor av kids med rånarluvor som standard-accessoar. Ungefär. Men ett ica, det ska dom minsann ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0