Alla goda ting är tre. Kanske står oppositionen på likvärdig mark.

Jag och Rebekka har en liten tävling. Eller snarare är det väl så att det är jag som tävlar mot henne. I vilket fall så går hela grejen ut på att jag ska somna före henne någon kväll, eftersom att hon är en naturlig begåvning när det kommer till att somna direkt om kvällarna, medan jag långt ifrån är detsamma, MEN nu råkar det faktiskt te sig så att jag har vunnit för en gångs skull. Grattis jag!
Dock sker det här på gott och ont.
Jag har återigen fått in det här med att somna på kvällarna, vilket är gott. Jag vaknar utvilad, vilket är gott. Som jag tidigare nämnde vinner jag min småsinta tävling, vilket är gott. Jag vaknar numera mellan 04.00-05.00. Inte gott.
Jag får absolut inte tillbaka någon vidare känsla för tid. Inte gott.

Jag tror dessutom att jag börjar bli riktigt sjuk. Inte gott alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0