Intercity-travelling man of incredible action.

Det har alltid varit en slags dröm för mig att få sitta ner från klockan 09.00 till 04.00. Igår fick jag äntligen min chans att testa det.
Jag och fyra grabbar åkte iväg på en roadtrip till sthlm för att se Carbon Based Lifeforms på Cosmonova, för det skulle kanske bli en once-in-a-lifetime-performance tänkte vi. Färden påbörjades 09.00 GMT+1 igår morse. Nu orkar jag inte gå in på exakt hur hela färden gick, utan för att hålla mig till temat säger jag bara att vi satt ner i bilen till klockan 17.00, när vi hade kommit fram till Naturhistoriska Riksmuseet. Väl där inne gick vi ner till restaurangen, där vi satt ner i en timme och åt. För att erhålla bästa platser bestämde vi oss för att börja köa 18.00, alltså en timme innan konserten började. Vi märkte att det fanns bänkar man kunde sitta på, så vi tog tillfället i akt och gjorde just det.
Inuti Cosmonova sitter man, för det vet jag. Där satt vi i 45 minuter och gottade oss i god elektronisk musik.
Efter det gick vi ut i bilen och satt hela vägen hem, alltså från typ 20.00 till 04.00.

Vi satt ner ca 83% av ett dygn. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0