En tidsmaskin?

Min mobil har varit cp ett tag nu. Ingenting sparas på den efter 28e Oktober.
Jag kan t ex se att det har kommit ett missat samtal, men det går inte att kolla i listan vem det var, för det senaste missade samtalet jag har är från Rebekka, 08.28 28/10 2009. Samma sak med senast uppringda, och allt sånt. Jag kan läsa ett nytt sms, men inte om jag går via inkorgen, för det sista smset jag har i min inkorg är från Nickeshake, 14.23 28/10 2009. Jag kan ta många otroligt snygga bilder (som jag nämner tidigare, får man överdriva om inte motsatsen kan bevisas) och kika på dom i några sekunder, så länge jag har kameran framme liksom, för sparade, det är dom minsann inte.

Ingenting sparas längre efter den 28/10 2009. Jag funderar på om man kanske skulle spara den här mobilen, eftersom den tydligen har potential att bryta principerna för hur tid & rum håller samman. Kan blir rik på det, vettu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0