Evil mango.

Dygnsrytm verkar vara för mig vad Spelling Bee är för en dysleker - till synes helt omöjligt.
Jag vet inte hur många dagar nu som jag har somnat sent på natten (i många fall tidigt på morgonen) och inte vaknat förrän på eftermiddagen någon gång. Jag har inget begrepp om tid längre, vet knappt vilken dag det är, blir bara tröttare och tröttare för varje dag och känner mig allmänt som en zombie. Sånt här får en ju att känna sig motiverad och sugen på livet. Nej.

Meeen, jag ska fan ta tag i det här innan jag ruttnar bort här hemma, och har därmed bestämt mig för följande:
  • Jag ska pallra mig till någon trafikskola och sätta igång med körkortet igen.
  • Jag ska börja plugga upp mina gymnasiebetyg.
  • Jag ska börja träna.
  • Jag ska få ett jobb (vilket jag redan håller på att söka, men ändå).

Det finns inga brister i min plan. Möjligtvis om pengarna på mitt körkortskonto börjar skina med sin frånvaro, men det är nog ingen fara på taket (lol).


EDIT: Jag somnade, inte så långt efter jag hade skrivit det här. Bra skit, jag försöker igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0