Slut.

Jag funderar ibland på om jag lider av någon form av hjärnskada. Natt efter natt är jag vaken senare än jag borde, och ag tänker varje gång att jag kommer att fungera normalt dagen efter. Ja, jävlar du, säger jag bara.
Idag har jag t ex varit en jävla zombie precis hela dagen. Svettig, halvnaken och vaken i perioder. Det tycker jag är värt att fira - Hurra! :D

Eftersom att jag inte orkar göra ett nytt inlägg om partyt i lördags klämmer jag in det lite (inte så) snyggt här.
Ilördagsvardetparty.Jagvarascoolochhadeklättutmigtillräddningstjänstedemon,vilketinnebarvärldenstajtasteoverallochenblådödskallemask.
Dettogsförståsendelbilder(ochca92%avdombildernaliggerpåfacebook)ochjagkanskeslängerutenbildsåsmåningom.Detmärksnog.

Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0