2 - Världens bästa torsdag <3

♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥


Min finaste kom hit idag, för att vara med mig dom sista dagarna i Sverige. Otroligt jävla asbra idé. Jag kan nog inte beskriva hur glad jag är att hon är här, hur glad jag är över att jag har henne över huvud taget.
Något jag däremot har funderat över ganska mycket är hur det kommer kännas att åka ifrån henne i ett år;

Ponera att du har en morakniv. Skär av dig benet ungefär vid mitten av låret. Gör det noggrant och insup smärtan.
Man vill spy.

Ungefär så känns det, fast ännu mer.

Jaja, nu är hon här iaf, och det kommer bli dom bästa dagarna EVEEEEEEERRRRRRR!

♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥
♥Rebekka♥


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag skulle snarare tro att din egenhändiga amputation skulle kännas som en lindring.

Det kommer suga bro'!

2009-10-09 @ 23:42:18
URL: http://nickeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0