3

Jag och Rebekka leker en ganska rolig lek. Vi ger varandra ett ord, sen söker man efter det ordet i spotify och tar den första låten som dyker upp. Det roliga med leken är att innan man söker efter låten och lyssnar på den, ska man hitta på vad låten ska handla om. Ett resultat som blev ganska kul var låten om när vi säger hej då till varandra. Det blev låten som är till Dress Man-reklamerna. Tänk er den berättarrösten som säger "GRATTIS KÄRLEKSPAR! NI KOMMER NU ATT VARA IFRÅN VARANDRA I ETT HALVÅR". Det var lite kul tyckte jag.

Fortfarande inget svar från CSN heller. Undrar om dom såg mitt inlägg och nu kommer stenvägra att ge mig lånet. Det vore lite synd kanske.

Also; Den bästa låten/videon jag har hört/sett i år.
Imorgon är det torsdag♥

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Jaaaaaaaaaa, torsdag. I like! <3

2009-10-07 @ 23:42:01
URL: http://engatasomintefinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0