Also

Vi testade vårt nya mario igår också. Jag spenderade dagen åt att läsa lite recensioner om spelet och sådär, och när jag gör det så kan jag inte undgå att lägga märke till spelets originaltitel - マリオ&ルイージRPG3, alltså, Mario & Luigi RPG 3.
När vi väl testar är det långt ifrån ett vanligt mario - det är nämligen smockfullt med dialog. Sjukt. Det här är ju inget man är beredd på, om man inte går efter den japanska titeln, så efter ett tag känner man att det lätt blir för mycket prat och för lite spelande, även fast dialogen faktiskt är jävligt rolig från stund till stund.
Jaja, spelet kommer igång efter ett tag, och det är faktiskt riktigt roligt^^ Så nu ska jag spela lite till yeah yeah yeah yeah yeah yeah på lördag är det party yeah yeah yeah yeah yeah yeah


Kommentarer
Postat av: Popstar

Hahahah, varför alla dessa yeah yeah yeahs?

2009-10-29 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0