Blöggtrasket

Det var någon någon gång som fick ner mig i bloggträsket. Det här är faktiskt lite kul, för titt som då finner jag mig kikandes på t ex Kissies, Dessies, Fokis blogg m fl, och jag måste erkänna att det är ganska tillfredsställande. Det har säkert 100% med att göra att jag är så jävla nyfiken av mig och känner att ju mer jag vet om personer, desto nöjdare blir jag, även fast jag absolut inte känner personen i fråga, alls. Det är förstås roligare att snoka hos folk man känner, men ändå.

I vilket fall kikade jag runt på kissies blogg och ser ett inlägg om att hon vann ett DS på blog awards. Men det måste vara nån tredjepartstillverkare som levererar det här DS:et för det kommer nämligen från Nitendo. Jag misstänker att det kanske var en ynka felstavning, men icke. Nitendo skriver hon överallt.
Hur kan man inte veta att det heter NiNtendo? Det står t o m stort på lådan. Nintendo DS. NINTENDO.




Sopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0