Därför håller jag mig till saker jag vet funkar.

Jag har skaffat mig en till leksak - en router. Närmare bestämt en Netgear WNR2000. Installationen gick nästan helt felfritt, och användandet av internet gick helt felfritt. Tills tidigare idag dvs. För en liten stund sen fanns inte ens en tillstymmelse till uppkoppling. Nu vet jag inte om det var Comhem som hade problem, eller om det var routern, men det slutade iaf med att jag påbörjade en ny installation, som inte funkade, la ner projektet, gick och spelade lite mario med Rebekka, gick tillbaka till datorn, och helt plötsligt funkar allt igen. Väldigt spännande. Inte särskilt underhållande dock.

Värt att tillägga är att jag inte alls tycker om netgear sen tidigare, och det här boostar ju inte direkt min lojalitet mot det företaget.

Dessutom är det här ett väldigt dåligt blogginlägg, för jag orkar inte engagera mig i att göra något bra av det hela. Nu ska jag tvinga Rebekka att spela memory med mig.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Fan, förstod att jag skulle väntat med att tobaksblogga till efter festen.

Låter som routern råkat ut för häxmästaren?

2009-10-29 @ 23:13:37
URL: http://nickeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0