Funky bassline.

Okej, jag vet att det inte är särskilt schysst (eller skysst, som det inte heter) att skryta, men jag kan inte låta bli längre. Jag skrev igår att vi hade fixat lite grejer här hemma, men jag höll mig ifrån att specifiera vad det var, för att det kanske var helt ointressant och kanske skulle se ut som skryt.
Sen kom jag på att resten av allt jag skriver i den här bloggen nog är rätt ointressant, och att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om att det kanske ser ut som skryt (eller stryk, om man kastar om bokstäverna lite).
Våra nya leksaker;

  • Professor Layton and Pandora's Box till NDS. Det gick inte längre att hejda sig efter alla miljoner reklamer om det här spelet. Omöjligt.
  • Mario & Luigi: Bowser's Inside Story också till NDS. Vi såg reklamen för det här också, och kunde inte motstå. Det verkar charmigt, det blir nog bra.
  • Vi uppgraderade vårat bredband, från Small (2/2 Mbit/s) till Medium (10/10 Mbit/s). Vi hade kunnat ha Large, eller XL också om vi hade velat, men då hade vi haft en ganska kass uppström, och det är ocoolt.
Det bästa med att uppgradera vårat bredband (förutom det faktum att det är mycket snabbare, naturligtvis) är att det gick så sjukt fort att fixa. Vi gick in på hemsidan och klickade och knappade och helt plötsligt hade vi beställt snabbare bredband. Det var inte så svårt, tänkte vi, men när kommer vi märka skillnad? Jag ringer till kundtjänst, och får prata med en asskön gubbe som kolla hur det står till med allt, och han säger att det ska kanske funka redan nu "Ja, modemet står ju på 10/10, ser ju jag här iaf ja, så du kan ju kolla på bredbandskollen hur det ser ut ja.". Okej, jag gör det, ja. Det funkar. Jävla bra skit.

Kommentarer
Postat av: The Dude aka Larden aka Macahan

Mycket bra mycket bra, jag vill ocksååå ha 10/10 lina buuhuuu

2009-10-26 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0