Yessah essah

Det är fan riktigt jävla episkt att lyssna på bra musik.
Jag plockade fram mina lurar och drog på lite musik på datorn, och kom helt plötsligt på att jag inte har gjort det på flera dagar, säkert mer än en vecka. Sjukt.
Och seriöst, hur jävla bra är inte bakgrundsgitarren 3:39 in i Africa? Rätt svar borde vara något i stil med hur jävla bra som helst.
Sen är det ju bara ett litet problem med att lyssna på musik i spotify om man inte har premium-konto. Jag har inte så mycket problem med de flesta reklamerna som dyker upp, men sen finns ju dom där jävla Basshunter-reklamerna. Hur kan en människa vara så dålig? Om jag blir lika dålig som basshunter så hoppar jag nog nerför en riktigt brant backe, sådär så att jag skadar mig riktigt mycket utan att dö.
Jag bestämde mig för att rita en bild som förklarar hur dålig jag tycker att basshunter är.



Basshunter är inte alls lika bra som gitarrgrejen i Africa.


Nu hade jag inte bara tänkt skriva hur dålig jag tycker att Basshunter är. Jag hade faktiskt tänkt berätta att Mario kom i brevlådan idag (äckligt lol), jag har hittat något att ha på mig på lördag, att Rebekka har peppat mig på att trycka och sälja t-shirts med mina fula gubbar på och att vi både har julmust och pepparkaksdeg här hemma på körfältet.
Funky business.

Kommentarer
Postat av: Popstar

Alltså hahahahahahah. Du måste skriva oftare. Du måste. Dina inlägg är bra på att muntra upp mig på jobbet!

2009-10-28 @ 12:07:17
Postat av: Niclas

Basshunter är dessutom den enda artisten som gör reklam för sig själv på Spotify. Åtminstone så frekvent. Det kan ju bara betyda att han är den enda människan som gör så jävla dålig musik att ingen lyssnar på den frivilligt!

2009-10-29 @ 23:09:18
URL: http://nickeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0