Hep Stars.

Näe, inget jobb fick jag tillbaka där jag en gång jobbade. Dom hade hunnit ta in en hös nya människor, så jag kommer nog inte kunna vänta mig en plats där förrän kanske efter jul. Innan jul hade jag som siktat på att ha ett arbete, så det funkade inte helt enligt mina planer. Jag tror fan jag ska sluta planera saker, för inget planerat verkar ju gå som det ska. Kanske ska vandra planlöst nere på stan och helt utan förvarning gå in och fråga om jobb någonstans, ta ödet by surprise liksom.

Hahaha min käre vän Norden fällde en jävligt bra kommentar om Windows Vista när vi diskuterade Windows 7.
"Förstår inte hur jag har kunnat acceptera Vista så här länge, det är ju som en fet förolämpning."

Norden vs. Windows 1-0

Aja, nu ska jag trixa lite mer med min nya leksak som någon så vackert kallade den.







Det här inlägget är faktiskt lite roligt, för igår kväll satt jag och ovannämnda någon och diskuterade att det inte blir så bra när man skriver om helt skilda saker i samma inlägg, men tro fan om jag inte gör bara några timmar senare. Och nu är jag så seg att jag inte orkar ändra det och göra något snyggt av det hela, och jag hoppas att ni lider ögonen av er när ni läser det här.

Kommentarer
Postat av: Niclas

DET ÄR INTE SANT!!!! :'(

2009-10-19 @ 23:26:25
URL: http://nickeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0