Livet.

Nu har jag varit arbetslös utan planer i ungefär fyra dagar, och jag håller redan på att få krupp.
Jag hade inga problem med att inte jobba på fyra dagar förut, för jag visste att jag kunde boka ett pass ungefär när jag ville, men nu kan jag inte det, och då känns situationen helt plötsligt mycket mer.. dålig i guess. Jag känner mig rutten typ.
Jag har kommit på att jag kanske borde börja träna för att få ut nånting av dagarna iaf tills jag får jobb, men det finns en hake - jag har inga pengar att skaffa ett träningskort. Och kan jag inte träna, då blir jag jättetjock, och blir jag jättetjock får jag inget jobb, och får jag inget jobb blir det inga pengar, och har jag inga pengar kan jag inte skaffa ett träningskort, och utan träningskort kan jag inte träna, och kan jag inte träna, då blir jag jättetjock, och blir jag jättetjock får jag inget jobb, och får jag inget jobb blir det inga pengar, och har jag inga pengar kan jag inte skaffa ett träningskort, och utan träningskort kan jag inte träna, och kan jag inte träna, då blir jag jättetjock, och blir jag jättetjock får jag inget jobb, och får jag inget jobb blir det inga pengar, och har jag inga pengar kan jag inte skaffa ett träningskort, och utan träningskort kan jag inte träna and so on.

Näe, så farligt är det väl inte, men ändå. Det känns så. Tänk hur det känns om en vecka, funderar jag i mitt stilla sinne.



Hahaha, jag tänkte ut en plan idag. Jag funderade på att gå ner till min far och snika på hans internet. Mitt enda problem var att han inte kanske inte skulle vara hemma tänkte jag, men jag kunde ju iaf gå ner och kika. Precis innan jag ska gå märker jag att jag inte har nyckeln hem hit heller, för varken jag eller Rebekka minns vart den tog vägen igår kväll hahah. Jag kommer visst ingenstans idag (y)

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej David, jag gillar din blågg =)

Tråkigt att du aldrig kom iväg på din resa, men mer tid med Rebekka är ju helt ok kan jag tänka mig.

2009-10-15 @ 12:14:37
URL: http://www.underbluesky.blöogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0