MADSKiLLZ

Undrar om det finns någon riktigt bra kurs i hur man tar tag i saker?
Min väska ligger och hånflinar åt mig. Jag borde packa, men det går inte. Det skulle krävas noll energi att bara lägga ifrån sig datorn och slänga i alla saker jag har tagit fram, bara för att få allting överstökat, men jag vet tydligen inte hur man gör. Det är bra, mer sånt.

Jag kommer typ att rulla fram efter den här dagen är slut. Jag åt en hel ica-pizza till frukost, drog ner till stan och snikade litegrann av Rebekkas lunch, blev bjuden på fika av massiv kaliber hos min kusin, och om ett litet tag ska jag bli bjuden på mer pizza av Seb. Gratis är gott iofs, så man ska inte klaga, men det är fan frågan om jag kan klämma i mig så mycket mer utan att spy. Leva nyttigt är för veklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0