Apa

Haah. Imorn ska jag på intervjun.
Det som slår mig som underligast är att jag är nervös, och inte så lite heller på köpet. Skitnervös faktiskt. Jag kommer ihåg för lite mindre än två år sen, när jag var på intervju på AHHAAA AB (aka världens fulaste företagsnamn. Man får säga sånt när man inte jobbar där längre, för då kan man inte få sparken.), för då var jag inte nervös alls tror jag. Då var det iofs ingen big deal tror jag. Tror inte att jag hade räknat med att få det jobbet ändå, eftersom att jag hade blivit nekad alla andra då, och därför var jag inte så nervös över hur jag skulle prestera eller vad man ska säga haha. Nu däremot känns det som att hela min tillvaro står och faller med beslutet om jag får jobb där eller inte. Man vet aldrig haha.
Allt är förberett iaf, så det är bara att gå dit och vara skön. Jag har t o m vänt på dygnet!(Y)

Also; satan vad Emil Jensen är bra. Det gillar jag. Som man gillar saker på facebook, så lätt är det att gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0