:'(

Nu måste jag alltså sitta här en hel dag och kolla på det här paketet och lyckas hålla mig från att öppna det tills min bättre hälft är hemkommen. Det kommer krävas mycket utövande av jedi mindtricks mot mig själv. "Du känner inte för att öppna paketet just nu". "Det är mycket roligare att öppna paket tillsammans".




Helt plötsligt blev det mycket lättare att hålla sig. Varför kan man undra, så jag tänker berätta varför, snäll som jag är.
För ungefär två minuter sen ringde det på dörren igen. Vafalls? Tänker jag och skyndar mig för att öppna. Där står samma man som alldeles precis levererat paketet. Jag får en iskall känsla i magen, och övervägde att slå igen dörren fort som fan. Jag gjorde desvärre inte det, utan blev istället informerad om att han vill ha 468 kr i tullavgift. Kontant.
Hela världen är en enda stor bög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0