Spänning i Vardagen

Det är ju något alldeles speciellt med riktigt tråkiga dagar. Fantastiskt roliga är dom.
Idag, t ex, har varit en utomordentligt skittråkig dag, och jag tänker gå igenom den i detalj. Näe, inte i detalj kanske, men jag tänker gå igenom den.

Jag vaknade. Jag somnade om. Jag vaknade. Jag somnade om igen. Jag vaknade, och gick ut till köket. Jag gjorde varma mackor och Oboy til frukost, och gick in och satte mig framför datorn.
Jag kikade på min facebook. Jag hade fyra uppdateringar. Jag kollade på mina uppdateringar, och svarade på två av dom. Jag loggade ut.
Jag kollade min mobil. Jag hade ett oläst sms.
Jag kikade min mail. Jag hade bara fått skräp. Jag skickade ett mail till Rebekka. Jag fick svar.
Jag började spela ett delfinspel. Jag spelade delfinspelet i en timme sträck. Jag ledsnade.
Jag kollade min facebook. Jag hade en uppdatering. Jag svarade på den.
Jag fortsatte att spela delfinspelet. Jag spelade i en timme sträck igen.
Jag bestämde mig för att göra lite musik till bandet. Det gick inte så bra. Jag slutade.
Jag spelade delfinspelet. Jag tyckte att det var fantastiskt tråkigt, och ledsnade. Efter en halvtimme.
Min mobil ringde. Det var Rebekka, som ringde från jobbet.
Jag tänkte skriva ett blogginlägg om hur tråkigt jag hade haft det under dagen, men blogg.se gick inte att komma in på.
Jag spelade delfinspelet i en halvtimme till. Slog nytt rekord.
Jag loggade in på blogg.se som numera fungerade, och skrev det här.

Nu ska jag ner till min far för att äta middag med min mor och Rebekka. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0