Yens

Nu tänker jag avslöja hur allting ligger till. Iaf angående användandet av spotify här hemma.
Vi har två spellistor. En lista som är lite mer min - för den innehåller över 100 låtar som jag har handplockat för att jag tycker att dom är skitbra - och en lista som är lite mer Rebekkas - för att den innehåller över 1000000 låtar som hon har handplockat och som är sådär ibland, men asbra ibland (sorry bekkas :D).

I vilket fall. När man bara har två spellistor blir det lätt så att man ledsnar efter ett tag, som inatt t ex. Vad gör man då? Jo man drar på Dean Martin tydligen.
Vi låg och lyssnade på Dean Martin hela natten. Nu är ju helt klart tillfället att låtsas och säga typ "Dean Martin är så jävla asbra och skithäftig" för att folk ska tro att man vet mer än vad man egentligen gör, men det tänker jag minsann inte säga. Jag säger snarare typ "Dean Martin är inte alls så bra. Han är t o m skitdålig och astråkig. Fyfan för att lyssna på honom en hel natt." 

Nu tänker jag lyssna på
min spellista och spela delfinspelet tills Rebekka kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0